Deklaracja dostępności
WSTĘP:
Szkoła Podstawowa nr 35 w Gdyni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.sp35gdynia.pl
Data publikacji strony internetowej: 2017-03-06
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-08-28
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych i słabosłyszących,
- część opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego,
- dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki tj:
- Ctrl++ (powiększenie)
- Ctrl+- (pomniejszenie)
- Ctrl+0 (rozmiar pierwotny)
- F11 (tryb pełnoekranowy)
- Ctrl+A (zaznaczenie wszystkiego)
- Ctrl+C (kopiowanie)
- Ctrl+S (zapisanie strony)
- Ctrl+F (szukanie na stronie)
- Ctrl+P (drukowanie)
- Ctrl+I (informacje o stronie)
- Ctrl+Shift+Q (zamknięcie)
DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI:
Deklaracje sporządzono dnia 31-03-2021 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
KONTAKT I INFORMACJE ZWROTNE:
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Marek Strzelczyk
e-mail: m.strzelczyk@sp35gdynianuadu.onmicrosoft.com
lub skontaktować się z sekretariatem szkoły: sp35@sp35gdynia.pl
telefon: 58 6240974
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
PROCEDURA WNIOSKOWO-SKARGOWA
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
- Wejście główne do budynku szkoły znajduje się od strony ulicy Uczniowskiej. Do wejścia prowadzą schody, jest także podjazd dla osób niepełnosprawnych. Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie.
- Budynek szkoły jest trzykondygnacyjny z podpiwniczeniem. Budynek nie posiada wind.
- W przedsionku wejścia głównego szkoły na tablicy ogłoszeń znajduje się informacja wizualna o rozkładzie pomieszczeń szkoły (szkic poszczególnych kondygnacji).
- Przy wejściu informacji udziela pracownik obsługi szkoły.
- Sekretariat szkoły znajduje się na parterze budynku, do którego dojście jest bez przeszkód architektonicznych.
- Szkoła dopuszcza możliwość wstępu do szkoły osobie korzystającej z psa asystującego.
- W szkole nie ma możliwości skorzystania z pomocy tłumacza-przewodnika oraz tłumacza języka migowego.
- Szkoła nie posiada urządzeń i środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth.
- Na terenie szkoły nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
plik do pobrania … deklaracja_dostepnosci.pdf (387kb)