Deklaracja dostępności

WSTĘP:

 

Szkoła Podstawowa nr 35 w Gdyni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.sp35gdynia.pl

Data publikacji strony internetowej: 2017-03-06

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-08-28

 

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ:

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych i słabosłyszących,
  • część opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego,
  • dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi,
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo.

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki tj:

  • Ctrl++ (powiększenie)
  • Ctrl+- (pomniejszenie)
  • Ctrl+0 (rozmiar pierwotny)
  • F11 (tryb pełnoekranowy)
  • Ctrl+A (zaznaczenie wszystkiego)
  • Ctrl+C (kopiowanie)
  • Ctrl+S (zapisanie strony)
  • Ctrl+F (szukanie na stronie)
  • Ctrl+P (drukowanie)
  • Ctrl+I (informacje o stronie)
  • Ctrl+Shift+Q (zamknięcie)

 

DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI:

 

Deklaracje sporządzono dnia 31-03-2021 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

KONTAKT I INFORMACJE ZWROTNE:

 

Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Marek Strzelczyk

e-mail: m.strzelczyk@sp35gdynianuadu.onmicrosoft.com

lub skontaktować się z sekretariatem szkoły: sp35@sp35gdynia.pl

telefon: 58 6240974

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

PROCEDURA WNIOSKOWO-SKARGOWA

 

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA

 

  1. Wejście główne do budynku szkoły znajduje się od strony ulicy Uczniowskiej. Do wejścia prowadzą schody, jest także podjazd dla osób niepełnosprawnych. Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie.
  2. Budynek szkoły jest trzykondygnacyjny z podpiwniczeniem. Budynek nie posiada wind.
  3. W przedsionku wejścia głównego szkoły na tablicy ogłoszeń znajduje się informacja wizualna o rozkładzie pomieszczeń szkoły (szkic poszczególnych kondygnacji).
  4. Przy wejściu informacji udziela pracownik obsługi szkoły.
  5. Sekretariat szkoły znajduje się na parterze budynku, do którego dojście jest bez przeszkód architektonicznych.
  6. Szkoła dopuszcza możliwość wstępu do szkoły osobie korzystającej z psa asystującego.
  7. W szkole nie ma możliwości skorzystania z pomocy tłumacza-przewodnika oraz tłumacza języka migowego.
  8. Szkoła nie posiada urządzeń i środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth.
  9. Na terenie szkoły nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

plik do pobrania … deklaracja_dostepnosci.pdf (387kb)

 

Skip to content