logo

 

Szanowni Państwo,

 

Płatności za obiady za miesiąc maj 2025 należy dokonać do dnia 25 kwietnia

w aplikacji zamowposilek.pl lub na konto bankowe szkoły

w kwocie 85.00 zł .

(17 ob. X 5,00 zł= 85,00 zł ).

 

Osoby, które dokonują płatności tradycyjnym przelewem

proszone są o złożenie zamówienia na poszczególne dni w aplikacji zamowposilek.pl .

 

Konto bankowe na które należy dokonać wpłaty:

47 1440 1026 0000 0000 1253 5748

Należy podać imię i nazwisko ucznia, klasę oraz miesiąc, za który wnoszona jest opłata.

 

 

HARMONOGRAM WPŁAT II SEMESTR : TUTAJ

 

 

 

 

REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA OBIADY

 

TUTAJ

 

 

JADŁOSPIS

PONIEDZIAŁEK 12.05.2025

Krupnik  300 ml

Ziemniaki z zieleniną 160 g

Kotlet mielony  120 g

Mizeria  70 g

Kompot wieloowocowy 150 ml

 

Alergeny: 1,3,7,9,10

PONIEDZIAŁEK 19.05.2025

Kapuśniak z kiszonej kapusty 300 ml

Makaron carbonara 300 g

Kompot owocowy 150 ml

Porcja jabłka

 

 

Alergeny: 1,7,9,10

WTOREK 13.05.2025

 

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

WTOREK 20.05.2025

Zupa pomidorowa z ryżem 300 ml

Ziemniaki z zieleniną 160 g

Kotlet drobiowy po parysku 120 g

Surówka wiosenna 70 g

Woda z cytryną 150 ml

 

 Alergeny: 1,3,7,9,10   

ŚRODA 14.05.2025

 

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

ŚRODA 21.05.2025

Zupa fasolowa na wędzonce  300 ml

Kasza jęczmienna 150 g

Szynka pieczona w ziołach 120 g

Buraczki na ciepło 70 g

Kompot wieloowocowy 150 ml

 

Alergeny: 1,7,9,10

CZWARTEK 15.05.2025

 

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

CZWARTEK 22.05.2025

Rosół z makaronem 300 ml

Ziemniaki z zieleniną 160 g

Pieczone udko z kurczaka  170 g

Marchewka gotowana 70 g

Woda z cytryną 150 ml

Porcja pomarańczy

 

Alergeny: 1,7,9,10

PIĄTEK 16.05.2025

Zabielana zupa rybna 300 ml

Placki z jabłkiem i cukrem pudrem 300 g

Woda z cytryną 150 ml

Porcja pomarańczy

 

 

Alergeny: 1,3,4,7,9,10

PIĄTEK 23.05.2025

Zupa koperkowa  – 300 ml

Ziemniaki z zieleniną 160 g

Filet z łososia z pieca 100 g

Surówka z kiszonej  kapusty 70 g

Woda  z cytryną 150 ml

 

Alergeny: 1,4,7,9,10

 

 

 

Alergeny występujące w posiłkach podawane przy jadłospisie

  1. Zboża zawierające gluten
  2. Skorupiaki i produkty pochodne
  3. Jaja i produkty pochodne
  4. Ryby i produkty pochodne
  5. Orzeszki ziemne (arachidowe)
  6. Soja i produkty pochodne
  7. Mleko i produkty pochodne
  8. Orzechy
  9. Seler i produkty pochodne
  10. Gorczyca i produkty pochodne
  11. Nasiona sezamu i produkty pochodne
  12. Dwutlenek siarki
  13. Łubin
  14. Mięczaki

 

Zgodnie z informacjami od producentów użyte produkty mogą zawierać śladowe ilości alergenów: glutenu, mleka , jaj, soi, orzechów, selera, gorczycy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego 1169/2011

OPŁATY I INNE WAŻNE INFORMACJE

Regulamin zasad funkcjonowania stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 35 w Gdyni

Podstawa prawna:

Art. 106 Ustawy z dnia 14.12.2016 Prawo Oświatowe Dz.U 2019 poz 1148 t.j.

 

W celu wspierania prawidłowego rozwoju uczniów, szkoła realizuje zadania opiekuńcze poprzez organizację dożywiania dla dzieci w stołówce szkolnej. Stołówka szkolna zapewnia gotowany dwudaniowy posiłek w postaci obiadu, przygotowywany zgodnie
z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci w określonym wieku.

 

I. Uprawnienia do korzystania ze stołówki szkolnej:

Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są:

a) uczniowie

b) nauczyciele

c) pozostali pracownicy szkoły

 

II. Odpłatność za obiady:

  1. Korzystanie z obiadów przygotowywanych i wydawanych w stołówce szkolnej jest odpłatne
  2. Ze stołówki korzystają uczniowie wnoszący opłaty indywidualnie lub których dożywianie finansują Ośrodki Pomocy Społecznej oraz sponsorzy.
  3. Cena jednego obiadu ustalana jest na podstawie kalkulacji kosztów żywienia, dokonywanych przez intendenta, zatwierdzanych przez Dyrektora Szkoły.
  4. W sytuacji wzrostu kosztu produktów w trackie roku szkolnego Dyrektor może podwyższyć opłatę za obiady, po wcześniejszym poinformowaniu korzystających ze stołówki z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
  5. Pracownicy zatrudnieni na stanowisku kucharza, pomocy kuchennej uprawnieni są do korzystania z bezpłatnego wyżywienia w czasie wykonywania pracy w okresie prowadzenia żywienia w szkole, w której są zatrudnieni-zgodnie z art. 15 Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników nie będących nauczycielami w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Miasto Gdynia.

 

III. Opłaty za obiady:

  1. Opłaty za posiłki zawierają odpowiednio:

Dla uczniów:

a) koszty surowca przeznaczonego na wyżywienie

Dla nauczycieli:

a) koszty surowca

b) koszty wynagrodzenia pracowników oraz składki naliczane od tych wynagrodzeń

c) koszty utrzymania stołówki

Dla pozostałych pracowników szkoły:

a) koszty surowca

b) koszty wynagrodzenia pracowników oraz składki naliczane od tych wynagrodzeń

c) koszty utrzymania stołówki

d) obowiązującą stawkę podatku VAT

2. Przed dokonaniem pierwszej wpłaty za obiady należy dostarczyć do intendenta lub przesłać na email intendent35@sp35gdynia.pl deklarację korzystania z obiadów
w stołówce szkolnej, którą należy pobrać ze strony internetowej szkoły.

3. Opłaty wnoszone są z góry do dnia 28- go każdego miesiąca poprzedzającego opłacany miesiąc. Wyjątek stanowi WRZESIEŃ –opłacamy w pierwszych dwóch dniach pracujących września oraz STYCZEŃ–opłacamy wyłącznie w pierwszych dwóch dniach pracujących stycznia. Dokładne informacje dotyczące kwoty oraz daty wpłat określa harmonogram, który jest podany do wiadomości na tablicach ogłoszeniowych oraz na stronie internetowej.

4. Kwota wpłaty uzależniona jest od ilości dni obiadowych w danym miesiącu. Koszt jednego obiadu wynosi 3,50 zł.

5. Uczniowie, którzy nie uiszczą opłaty w wyznaczonym terminie, nie będą mogli korzystać z obiadów w danym miesiącu. Przelewy, które wpłyną po wyznaczonym terminie, zostaną zwrócone każdorazowo nadawcy.

6. Nowo przyjęci do szkoły uczniowie mogą uczęszczać na obiady od nowego miesiąca kalendarzowego po wypełnieniu karty zgłoszenia oraz wpłacie .

7. Płatności za żywienie uczniów należy dokonywać w postaci wpłaty na rachunek bankowy szkoły SP nr 35 o numerze :

            47 1440 1026 0000 0000 1253 5748

 

8. W związku z zamknięciem roku finansowego nie ma możliwości wpłat w grudniu za miesiąc styczeń. Wpłaty przelewem zrobione w grudniu będą każdorazowo zwracane na konto nadawcy.

9. Za prawidłowo dokonaną wpłatę za obiady uznaje się kwotę należności określonej przez szkołę w harmonogramie płatności, z podaniem wymaganych informacji w tytule przelewu:

– imię i nazwisko dziecka,

-klasa

– określenie za jaki miesiąc

10. Odliczeń i korekt w wysokości wpłat dokonuje wyłącznie upoważniony pracownik szkoły –intendent. Przelewy bez konsultacji z intendentem powinny być zrobione na pełną kwotę podaną w harmonogramie.

11. Pełną kwotę wpłacamy zawsze za miesiące: IX,X I,II .Przy płatności za pozostałe miesiące dokonujemy odliczeń wynikłych ze zgłoszonych nieobecności tylk0 i wyłącznie po zatwierdzeniu kwoty przez intendenta. Aby dokonać odliczeń odpisów konieczny jest kontakt telefoniczny 58 624 09 74 lub e-mailowy intenden35@sp35gdynia.pl w celu potwierdzenia kwoty do przelewu. Błędnie przelane kwoty bez konsultacji będą każdorazowo zwracane na konto nadawcy.

12. Odpisy wynikłe ze zgłoszonych nieobecności przechodzą na kolejny miesiąc obiadowy pomniejszając kolejną wpłatę za obiad. Przy rezygnacji z obiadów odpisy zwracane są w formie przelewu na podane konto rodzica/opiekuna prawnego. Pozostałe odpisy na koniec roku szkolnego zwracane są przelewem na konto podane w Karcie zapisu dziecka na stołówkę szkolną.

13. Odwołanie posiłków następuje poprzez :

– wysłanie wiadomości na email intendent35@sp35gdynia.pl( wiadomość powinna zawierać imię i nazwisko ucznia, klasę, dni w których dziecka nie będzie na obiadach)

– osobiste zgłoszenie intendentowi lub kierownikowi świetlicy,

– telefonicznie na nr 58 624 09 74 od poniedziałku do piątku w   dniu poprzedzającym odwoływany dzień do godziny 14.00.Odliczenie kwoty za obiady nastąpi od następnego dnia po zgłoszeniu nieobecności  ucznia.

– odpis jednodniowy nie będzie odliczany chyba ,że dziecko jedzie na wycieczkę     lub bierze udział w zawodach lub konkursach (nieobecność usprawiedliwiona)

 Zgłoszenia nieobecności należy dokonać najpóźniej na trzy dni przed planowanym wyjściem:

w klasach 0-III- zgłasza wychowawca

w klasach IV- VIII zgłaszają wychowawcy, uczniowie lub rodzice.

14. W związku z zamknięciem roku finansowego odpisy grudniowe zgłaszane są do dnia 18 grudnia. Jeżeli 18 grudnia wypadnie w dni wolne (sobota, niedziela) zgłoszenia należy dokonać w piątek przed w/w dniem.

15. W przypadku całkowitej rezygnacji dziecka z obiadów należy złożyć oświadczenie o rezygnacji z posiłków e-mailem ( intendent35@sp35gdynia.pl) lub osobiście przed rozpoczęciem miesiąca w którym ma nastąpić rezygnacja.

16. Posiłki wydawane są w godzinach 10:50-13:15.

17. Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom nie spożywającym posiłków.

18. Z posiłków można korzystać wyłącznie na terenie stołówki. Szkoła nie prowadzi sprzedaży posiłków na wynos.

19. W gablocie obok wejścia do stołówki wywieszony jest aktualny dekadowy jadłospis.

20. Uczniowie korzystający ze stołówki zobowiązani są do pozostawiania odzieży wierzchniej w szatni, plecaków przed stołówką, zmiany obuwia.

21. W stołówce szkolnej uczeń powinien:

a) spokojnie się poruszać (nie biegać)

b) zachowywać porządek przy odbiorze drugiego dania oraz przy oddawaniu naczyń

c) zachowywać ogólne zasady dobrego wychowania

d) zostawić po sobie porządek (odnieść talerze oraz kubki w wyznaczone miejsce, zostawić miejsce czyste miejsce na stoliku

e) szanować naczynia, sztućce i nakrycie stołu

 

regulamin wchodzi w życie: 2.08.2021

Przejdź do treści